Lesegrupper på Montessoriskolen Lyse

Som mormor til to av elevene på første trinn var jeg på besøk da skolen hadde åpen dag og vandret rundt med flere elever, flotte guider,
som forklarte og formidlet informasjon om skolen med stor iver og glød.
Tilfeldigvis fikk jeg høre at det var snakk om å danne en «besteforeldre»-gruppe og jeg meldte straks min interesse.
Jeg har fått lov å være med på lesegrupper med gruppe 2 (5.-7. klasse) torsdager høsten 18 frem mot lesemaraton’en de skulle ha som
avslutning på prosjektet.
Det har vært en stor glede å få lov å lese bøker med positive elever og bli kjent med mange flotte barn/ungdommer. Det har også vært
interessant og lærerikt å få et innblikk i Montessoripedagogikken og få innblikk i hverdagen på skolen.
Jeg er veldig imponert og begeistret over det jeg ser og hører, lærer og observerer! Jeg kommer gjerne igjen og deltar hvis det skulle
være bruk for mer besteforeldre-support!
Mvh

Hanne Borg Finckenhagen (mormor til Mille Marie og Mikkel August)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Avduking av statue

Besøk i gruppe 3

Cricket på skolen