Forberedelser til Åpen Dag

Åpen dag!!!



På onsdag er det Åpen Dag og vi har ryddet og gjort det så fint som mulig.
På Åpen Dag kan man komme og se på hvordan vi jobber her på Lyse, det kommer til å være
elevguider som viser dere rundt på skolen. På Åpen Dag kan man også få viktig informasjon
om ungdomsskolen som kommer.

Intervju med elevguide, Thea:

-Hvordan har du forberedt deg?
-Jeg forberedte meg på å vise en journalist rundt. Jeg har øvd litt, men egentlig ikke så mye.
-Hvordan tenker du at en elevguide skal oppføre seg?
- Hyggelig, høflig og forklare, god til å holde hodet kaldt.
-Tror du at du blir en god elev gide?
-Ja, det tror jeg faktisk, eller, kanskje, jeg vet ikke, men mest sannsynlig.
-Liker du oppgaven din?
-Jeg vet ikke, kanskje, jeg har ikke prøvd ennå.

Håper at dere kan komme!


Tekst av Alma

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Besøk i gruppe 3

Avduking av statue

Cricket på skolen